Мои Телевизоры

Поговорим о школе

Шумер против Египта

Бороды, наколки, качки

Обратно в мавзолей



Про пісні часів Радянсько-Німецького конфлікту 1941-45 рр..

Про пісні часів Радянсько-Німецького конфлікту 1941-45 рр..

Війна або очікування війни завжди викликає активізацію якихось прихованих резервів і якостей які в нормальних умовах зазвичай не з’являються. Саме в цей час створюються знакові пісні, такі, які в мирний час ніколи не напишуть.

Ось дивіться, скільки пісень було написано в афганську війну — піди не одна сотня. Але ця війна була як би «засекречена», про неї до 1987 року фактично нічого не повідомлялося, а ось в 1941-45 рр.. працювала здоровенна обойма письменників і композиторів створювала на хвилі специфічного суспільного напруження свої мегахіти.

У мене в списку на першому місці йде «Завєтний Камєнь» (Жаров-Мокроусов) — вона насичена символізмом, але все про що там співається — брехня. Але це не важливо! Пісні пишуться не для трансляції якоїсь абстрактної «правди«. Потім — «Зємлянка» (Сурков-Листів) — її взагалі не хотіли пропускати, сильно упадочная, пропустили тільки вирізавши три куплети. «Тьомная ноч» (Агатов-Богословський) — теж нічого. Тобто видно, що домінують пісні першого періоду. Потім вони стали більш оптимістичні — з’явилися різні марші, жартівливі і т.д. У них вже взагалі немає нічого навіть віддалено схожого на реальність, але кому це було потрібно в 1944 році, коли, що називається, «справи пішли».

Джерело:

Budyon 

Рецензии

Техника

Статьи

Оперы